Girls' night out

Då kanske man ska skriva lite då. Det har varit en ganska så skollös vecka, måndag, tisdag var jag sjuk. På onsdagen så satt jag halva dagen på sjukhuset, röntgade min hand som det är en spricka i, fast dom gjorde inget åt det. Igår så följde jag med Ida till sjukhuset efter att hon ännu en gång denna veckan svimmade i skolan. Fast idag har jag faktiskt varit i skolan hela dagen, typ. Då har man sportlov då, har nog inte riktigt fattat det än. Treorna kom hem från Indien igår så två av dom var i skolan, brunbrända och dom verkade ha haft en lyckad resa. Det var lite komiskt att vi fick kyckling, ris och curry idag till mat, med tanke på att dom har ätit det i tre veckor. Jag fick välja tapeter till lägenheten idag också, tog ett tag att bestämma vilka jag skulle ha, får se hur det blir.
Jag fick ett sms förut om att jag hade vunnit två biljetter till Petter på Tiki Room i Arvika, jag var ju med i någon tävling som jag hittade i en tidning, bara att sms en kod så kunde man vinna biljetter till Petter, varför inte tänkte jag. Jag ville ju vinna biljetter till Petter imorgon på Arena men så vinnar man dom i Arvika, det jobbiga är ju att jag inte kommer kunna gå, jag ska ju till Nöjesfrabiken ikväll på Backyard Babies, typiskt. Innan det ska jag även på förfest hos någon på Herrhagen, jätte nära Nöjes. orkar inte skriva....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0