Aldrig nöjd

Som jag har lovat så ska jag börja blogga igen, blev lite dåligt med det i sommras. Skolan har dragit igång på riktigt nu och allt är bara PANIK för min del. Men som tur är så har det börjat lösa sig med kurserna som jag ska läsa nu. Lite kul är det att det för det mesta är nya ämnen och med nya lärare. Älskar redan lektionerna i barteknik.

Igår var jag på Glada Ankan för första gången i mitt liv. Lite dumt var väl att det var mitt i veckan men Bermuda hade ju spelning så den kunde jag inte missa, även om musiken inte är min grej så ställer man så klart upp. Det var i alla fall en jävligt kul kväll och en massa roliga människor. Jag slapp sova på en bänk som jag trodde jag skulle få göra, fick nämligen skjuts av Jockes pappa hem till Grums. Vaknade sen dagen efter med en helvetes mensvärk och tog mig knappt upp ur sängen så jag kom en halv timme försent till skolan, inte bra. Hade bara en lektion på hela dagen, Psykologi. Vi kollade klart på filmen "Om jag vänder dig om" som vi började kolla på i onsdags. Galen film, men jag gillade den. Efter skolan gick jag hem till Ida, lagade middag, såg på film och färgade mitt hår.

Imorgon efter skolan ska jag, Linnea och Jennifer(?) fira Siri hemma hos mig.

Desigen ska göras om men orkar inte riktigt ta tag i det precis nu.

Nu blir det att sova snart, ska bara läsa alla fjortisbloggar. Har blivit tönt, men det är verkligen så kul att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0