Sex unter wasser

Gårdagen blev en aning skum och kanske inte så kul som jag hade hoppats på. Satt först i flera timmer och väntade på att dom ens skulle komma och när dom väl gjorde det satt vi mest här i min soffa och lyssnade på massa musik. Runt tolv tiden bestämde vi oss för att gå ut, vi gick hem till någon som kallades för Pleppe. Så han kom ut och var med oss och sen gick vi en jätte lång promenad på grusväg mitt i skogen, det var så mörkt att man inte ens såg varandra. Sen när vi kom till Christian kom vi på att han hade cykeln hemma hos mig så vi gick tillbaka.

Idag blev det att sova länge och sen senare på dagen kom Pappa och syster, vi åkte ut och övningskörde lite. Sen blev det middag, singstar, film och massa mys med syster. Och nu ska vi snart försöka sova för imorgon är det skola igen...

Ska bli bättre på uppdatering





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0