Around the world

Då var det här påsklovet snart över och det gör mig absolut ingenting, jag snarare längtar. Själva påsken firades hemma hos Mormor i Dals Långed men påskägg och massa äcklig påskmat. Det var trevligt att vara där även om vi inte gjorde så mycket. Sen på söndagen åkte vi hem, jag och syster till lägenhetenn i Grums där vi var till Tisadgen. Vi gjorde absulut ingenting förutom att gå mijloner promenader och se på film. Förresten min filmsamling börjar bli lite större, fick Australia i påskpresent och sen köpte jag Stolthet och Fördom och Jakten på lycka på Ica. På Tisadg kvällen sen var syster och jag ute och red en sväng på Kurre. På onsdagen träffade jag Gina, Camilla, Sofia och Fredda, satt och pratade med dom hela kvällen, mycket trevligt. Torsdag var jag i stan och köpte ett par skor och på kvällen åkte jag tillsammans med Mamma, Syster, Karin, Anki och Kristin till Scalateatern för att se på The Rocky Horror show som var grymt bra, bästa jag sett på länge. Igår var jag och tjejerna i klassen bjudna hem till Sascha på middag eftersom hon fyllde år. Fast det var bara jag, Matilda, Jennifer och Mary-Ann från klassen som kom, sen var det även Anna och Sofia. God mat och rolig förfest med kubb och grejer. Efter nio drog vi in till staden, jag och Sascha gick till Arena på skumparty. Helt galet var det, fast väldigt kul för jag träffade hur mycket människor som helst som jag känner. Dock kan jag väl inte påstå att jag gillade det där med skummet, visst det var kul när man var i det och dansade med alla men sen efteråt såg man ju ut som en dränkt katt med smink överallt, inte kul.

Idag lördag verkar det inte hända så mycket, även om jag faktiskt är väldigt partysugen ..

6 dagar tills vi åker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0