Håll ditt huvud högt

Svenska B Nationella, skrivning i ett antal timmar idag, gick väl sådär. Håltimme i ännu ett antal timmar och sen super tråkig teriolektion i två timmar. Nu sitter jag hemma hos Ida, vi väntar på att våra tacopajer som är i ugnen ska bli klara. Jag är sur för att jag inte har kanal fem, kan vara sista matchen ifall Färjestad vinner idag, blir att lyssna på radion. Imorgon har jag bara en lektion, ingen Historia för mig och musiken var visst inställd. Sen har jag påsklov, känner inte riktigt att jag har tid med de nu. I alla fall så ska Påsken firas hemma hos mormor, inget som jag är särskilt sugen på egentligen, men vad gör man inte för familjen. Det enda roliga som jag har att se fram emot på lovet är att Sascha fyller år, hon ska då bjuda hem hela globalklassen(?) och sen senare så ska hon och jag dra på Arena, på skumparty! Kommer bli grymt kul.

Jag har börjat med min filmsamling nu, har införskaffat två filmer, Pulp Fiction och Titanic (Har några filmer hemma också), nu kan jag börja sortera dom i bokstavsordning!

Jag vill ha mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0