Sixteen

Klasskamp idag, det var tråkigt, det var iskallt och det regnade lite. Ingen hit om jag får säga det själv, sen gick det väl inte så superbra för oss heller, vi vann inte närvaron, jävla svikare. Grenarna iår var inte alls lika kul som förra året, hatar fridrott. Hann slänga i mig lite mat innan vi tog bussen hem. Väl hemma så stekte jag ägg, gick inte särskilt bra idag dom blev lite brända så det luktade bränt i hela huset. Sen gjorde jag hallon och mango smoothie, mums. Har inte så mycket att skriva just nu. Håller på med Samhällskunskaps arbetet, går inte så jätte bra därför sitter jag här och skriver istället. Massa bra på tvn sen, Top Model, Vem kan slå Filip och  Fredrik och Idol. Lite jobbigt att två av dom går samtidigt, men får väl spela in ena. Måste ju se Idol idag eftersom det är från klarlstad, hoppas det är någon man känner igen med.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gör som förra året, och försöker hamna på så många bilder som möjligt. Omedvetet ;)

Vi kom fyra btw.

2008-09-10 @ 20:59:45
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0