Trust me, I'am a idiot

Skoldagen var kul, jag tycker om måndagar av någon konsti anledning.
När jag kom hem låg mina 100 + några till kort som jag har skickat på framkallning i ett grönt kuvert på bänken och väntade på mig.
Jag har nu satt upp de flesta på väggen och min dörr, dock fick inte alla plats :(
Men det blev grymt snyggt, jag älskar kort <3

Jag så på Idol förut, Jenny borde ha åkt istället för Victoria.
Jag har även varit duktig och pluggat massa engelska.

Jag måste byta tandläkartid eftersom vi tar skolkortet samtidigt. Kommer säkert få en tid jätte långt fram, fan. Vill inte missa skolkortet heller, för hur kul är det sen att köpa en katalog där man själv inte är med i? Sen vill jag ha små korten också så jag kan byta på mitt busskort.
Åh, jag som verkligen hade planerat att jag skulle ha tagit bort tandställningen innan vi skulle ta skolkortet så jag skulle kunna le i år, men nej...

Just det, jag klippte och färgade mitt hår igår. Färgen blev bra, underhåret blev rosa nu. Längde blev minde bra, känns alldeles för kort även om mamma bara klippte högst 2 cm. Fast det var ju verkligen behövlgit med dom slitna topparna. Som tur är så är det bara hår som snart växer ut igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0