Take on me

Heej

Kom hem tidigt idag, hade bara två lektioner, matte och religion. Tog en promenad med Linnea och Hugo när jag kom hem, vi följde henne hem, fast inte hela vägen.
Msn strejkar, vet inte vad som är fel. Det vill iaf inte fungera.
Bara en dag sen är det helg, ska åka till Göteborg imorgong. Vi ska hälsa på kusinen och familj, ska försöka åka in till stan någondag och shoppa lite.
Måste ha en ny väska, skulle ju ha köpt en ny Neko väska i Stockholm men det var ju stängt då.
Sen så ska jag fortsätta mitt letande efter en Addidas träningsjacka, känns som jag snart har varit överallt. Jag förstår inte hur alla männikor får tag i sånna, tips? Jag hittar bara svarta, och dom är tråkiga. Sen finns det några i herr strolek men dom är alldeles för stora. Vill ha någon i en rolig färg, typ turkos, grön eller lila.
Den här veckan har verkligen gått fort.
Jag är sugen på något....

Kommentarer
Postat av: DT

Jag tror du missade något klockan 13.10

2008-09-11 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0