Smile for me again

Då var det dax igen, det var väldigt länge sen nu sen sist.
Har ett antal helvetesdagar/veckor framför mig nu, precis vad jag behöver.
Skoldagen var bra, av någon anledning har jag börjat gilla att vara i skolan.
Kanske inte själva plugget och så men allt annat gillar jag, får se hur länge det håller i sig.
Har pluggat lie engelska idag och sett på Idol, Jesper borde ha åkt ut istället för Rasmus. Jesper var dålig, fast Rasmus var tråkig. Alla är typ tråkiga, dom väljer tråkiga låtar.

Imorgon ska vi på studiebesök på Mat, tro och traditionen till någon utländsk mataffär i Karlstad. Kan bli kul kanske, det jobbiga är att jag måste bära på alla saker som jag har med mig. Ska bo hos Ida igen imorgon :D

Nu ska jag förslka göra klart spanskan. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0