See the sun

Gårdagen var kul.
Efter skolan gick vi till bibloteket och lånade 7 stycken filmer, sen tog vi bussen till godispalatset och köpte godis.
När vi sen skulle ta oss tillbaka hem till Ida så gick det inte någon buss på över en timme så vi bestämde oss för att lifta.
Efter ett antal försök så stannar det äntligen en bil, det visar sig vara våran syo. Hon var snäll och körde oss till skolan där vi sen tog en promenad upp till Ica.
Vi såg två filmer innan vi började med att laga mat, Falafel och pitabröd, det var mums!
Vi fortsätte att se på film hela natten, någon gång när vi hade sett klart på Anne Frank så tog jag och Linnea en prmenad runt Ica. Vi gömde oss för bilar och hittade lik i påsar.
Efter att vi hade sett klart på Tjenare Kungen så började vi hålla på med massa Hypnos saker. Ida hittade något på internet där man skulle kunne se tillbaka vad som hände i sitt förra liv, Ida och Siri skulle testa det. Linnea läste allt medans dom låg i sängen och skulle följa hennes instruktioner, det tog typ en timme. Siri somnade i Ida's säng, jag somnade en stund på golvet. Ida såg läskiga saker, indianer och krukväxter. Lite läskigt. När vi skulle väcka Siri trodde vi att hon var död xD
Efter det så blev jag trött och gick och la mig i soffan medans dom fortsätte. Efter ett tag hör jag hur dom alla bara skriker hur högt som helst, jag blev typ panikslagen och gömmer mig under filten och håller händerna för öronen, trodde dom hade kommit in i någon konstig hypnos men det var bara ett rött öga som hade kommit upp på skärmen och skrämt dom, haha xD
Vi bestämde oss sen för att kolla på Parfymen, fast vi såg bara en stund för jag och Siri somnade i soffan. Mystisk film, vill se klart den.
Vi tog 11.35 bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0