Mr. Maker

Nu har jag ändrat lite på Desigen igen, det är kul, önskar att jag vore duktig på det. Är fortfarande inte riktigt helt nöjd.
Jag är helt galen i The Kooks nu för tiden så dom fick äran att pryda min header. Lyssnar konstant på dom.

Såg på film förut, Parfym som gick på tv. Vi såg ju början på den igår så tänkte att jag skulle se klart den, den är verkligen konstig. 

Imorgon ska jag syster till Bergvik en stund, ska köpa ett linnea som man kan trycka på och lite andra saker.

Ska nog sova snart, är trött eftersom vi inte sov så många timmar natten innan. Fast ska nog leka lite med systers blogg design eftersom hon inte är riktigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint det blev =D

Fast, jag tycker att du borde ha bilder på dig själv i headern ;)

2008-09-07 @ 13:51:31
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0