Malmö beach night party

Skoldagen var bra, det var en Louise och Siri dag.
Iblan har vi miljoner saker att diskutera.
Kvällen var tråkig, jag gjorde igenting.
Jag hade köpt chips och dip och meningen var att jag skulle se på någon film, men det blev inget av de.
Istället så har jag kollat på youtube klipp och lärt syster "love is all around" på gitarr, sen somnade jag en stund i soffan.
Föresten, min syster fick en el gitarr idag.
Jag testde att ladda ner Mamma mia! beroende framkallande film, det gick bra tills jag skulle se på den.
Jag hade lyckats få en dubbat på tyska. Jippie!
Får testa med en ny imorgon.
Jag borde ha åkt hem till Lukas, det hade varit roligare än hemma.
Imorgon ska jag förhoppningsvis hem till Daniel.
Jag ska sova nu, för jag är super trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0