Hon är fin

Ser lite på That's 70 show, abslout den bästa serien någonsin.
Funderar att köpa boxen om det nu finns någon.
Lyssnar samtidigt på en ny låt med familjen som jag laddade ner förut, älskar den. Har velat haft den jätte länge. Jag vill ha Hässelhom låten.
Träffade Sean när jag stod och väntade på bussen hem till hammarö inne i stan, dock hade han lite brottom så vi hann inte prata så mycket.
Bussen hem var proppfull av folk, massa 92:or och jobbiga hammarlundare. Jag hade en gamal klasskompis framför mig, kände verkligen för att bara slå till honom i huvudet, Haha. Han och alla andra gjorde högstadiet till en plåga. Är så himla glad att jag inte längre går på den skolan längre, tyvärr kan jag inte påstå att det är bra nu helle, fast det beror på helt andra saker.
Nu ska jag plugga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0