Hemmaplan

Sådär, nu är den här nya desigen klar. Blev inte nöjd såklart. Vill ha det genomskilningt så att fjärilarna lyser igenom men inte så dom förstör mina bilder. Sen blev jag inte nöjd med bilderna på ming själv, men dom får vara tills jag tar några nya.

Bakade cupcakes igår för att pappa fyllde år, dom blev ganska så söta. Vi hade släkt kalas här på kvällen, var dock inte med så länge eftersom jag åkte in på kulturnatten i en överfull bil tillsammans med syster, Kristin, Tim, Linus, Sara och pappa som körde. Jag, Linus och Sara gick runt lite överallt i stan, träffade massa folk som jag känner. Jag mötte Lukas inne på museet, var med honom ungerfär hela kvällen. Träffade även Daniel ett tag också, vi tog en promenad och pratade en massa, jag har faktiskt saknat honom. Träffade en massa trevligt folk och mindre trevligt folk hela kvällen/natten. Tomte gubben var skumm. Åkte hem med halv två bussen, orkar inte skriva så detaljerat om kvällen.
I alla fall så var jag mer social än kulturell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0