Hårt godis

skola idag, alla var helt jätte flummiga och pratiga hela dagen.
Vi har fått en ny kille i klassen, Dennis Larsson. Han gick i våran klass första veckan i ettan, kul med fler folk i alla fall.
Det var en rätt så kul dag faktikst, långpromenader och hissåkning i skolan.
Sen blev jag glad över en sak...
När jag kom hem åt jag god mat och såg på båda Andra Avenyn avsnitten, ADAM ÄR TILLBAKA! Dock i en väldigt ful frisyr, men vad spelar det för roll. KIM KOMMER BLI BÖG IGEN! Jag tycker inte om den nya familjen, dom är konstiga. Jag är verkligen en andra avenyn nörd.
Imorgon är det tisdag, jag hatar tisdagar. Så himla tråkiga. Måste komma ihåg att jag ska träffa min faster efter skolan, hon ska köpa smink åt mig. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0