FF

Nej nu är jag verkligen dålig. Ska skärpa mig.

Den här dagen har varit trevlig, slutade vid tolv och då åkte jag och LInnea med hem till Siri. Vi bakade två kladdkakor, ena åt vi upp och den andra dekorderade vi med glasyr och godis. Det är meningen att vi ska ha den på fikapausen i skolan imorgon.
Vi var duktiga och skrev nästan klart Svenska arbetet om Esperanto. Chattade med en massa människor från olika länder som hjälpte oss lite. Blev en aning flummig på slutet när vi bytte ut språket mot spanska och franska. Bonege!
Vi såg även på Idol, det är kul nu i början när alla är så dåliga. Diggade hon som var med igår och gjorde en Indisk version av en Dabuzz låt, den blev party!

Just det, har ju inte skrivit något om helgen i Stockholm. Det var i alla fall väldigt kul, Popaganda var toppen! Familjen var klart det bästa bandet. Shoppnig söndagen blev dock inte så lyckad, endel av affärerna som vi skulle in i var stängda. Så jag köpte inte särskilt mycket. Sen fick jag världens magknip precis innan vi skulle åka hem med tåget, det höll i sig ända tills jag kom hem. Dagen efter på kvällen blev det värre igen så mamma körde in mig till akutmottagningen där vi spänderade hela natten. Dom tog en massa prover men hittade typ inga fel, vid halv 5 var vi typ hemma igen.

Imorgon blir det skola, låna filmer på bibloteket, köpa godis på godispalatset, handla mat, laga mat, se på film och prata en massa skit tillsamans med Ida, Siri och Linnea. Blir kul <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Nejmen vilken läskig tårta! xD

2008-09-05 @ 08:08:17
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0