En hippie

Hejhej

Var hos tandläkaren innan skolan, jag fick inte ta bort tandställningen. Nästa gång sa dom, men det gör dom varje gång. Fast nästa gång så ryker den, om exakt en månad. LÄNGTAR!
Skoldagen idag var ganska långtråkig, var sjukt trött till en bröjan. Men jag får skylla mig själv när jag inte går och lägger mig. Jag hade min första spanska lektion idag, jag fattar verkligen ingeting, jag är värdelös på spanska.
Efter skolan kom pappa och hämtade mig i stan och vi åkte till banken för att hämta ut min lön, så nu ä jag lite rik!
När jag kom hem så gjorde jag falafel med pitabröd, men det var inte alls lika gott som i fredags. Jag var också duktig och lyckades smälta stekspaden.
Tog lite kort förut med syster, blev rätt fula. Men lägger upp dom här nere,
Dom spelar Kleerup på Ztv <3
Imorgon ska vi ha klasskamp i skolan, våran klass ska vinna. I alla fall närvaron som vi även gjorde förra året.
Nu ska jag göra Samhällskunskap.
Sen är det Top model 10




 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du ! Gud vad jag blir glad ^w^ Om du vill kan du få mitt lösen och så kan du pröva dig fram ^w^ Jag har en bild hur jag typ vill att det ska se ut ^w^ och tack tack ^w^

2008-09-10 @ 18:25:24
URL: http://KawaiiCupcake.bloog.se
Postat av: Anonym

Det ska stå KawaiiCupcake.blogg.se ^w^'

2008-09-10 @ 18:49:21
URL: http://kawaiicupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0