Do I look like I sell drugs?

Så nu ska jag skriva.
Vi hade våran första mat, tro och tradition igår. Vi hade lite intro och gick igenom köket, sen fikade vi med smörgos och te. När vi slutade gick jag och Ida till bibloteket och lånade This is England som vi aldrig såg på och sen var vi och handlade mat och andra onyttigheter inför kvällen. Vi chattade ett tag med Idas internetkompis Diego (?) från spanien innan vi började laga mat, det blev lax och coscos. Vid åtta såg vi på idol och resten av kvällen satt vi i soffan och sjöng en massa låtar. Innan vi skulle lägga oss började Ida göra olika tester på mig som hon hittade på internet, tester är kul.
Är sten ditt favorit djur?

Skoldagen gick fort, inte så konstigt eftersom vi bara har två lektioner, matte och samhällskunskap. Jag var flitig myra på matten idag och jobbade hela lektionen.
När jag kom hem tog jag en långpromenad med Hugo, varmt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0