Big in japan

sitter i datasalen i skolan, har gjort det i en halvtimme snart. Om en stund har vi spanska, fattar ingenting av det så ser inte särskilt mycket fram emot det. Lyckades försova mig i morse så jag hann inte äta någon frukost, men påvgen till tåget så gick jag in på ett konditori och köpte mig en smörgos och apelsin juice. Det var mums!
Idag slutar vi tidigt, 14.10 så kommer att komma hem tidigt idag.
Måste rensa ut min byrolåda när jag kommer, får inte rikitgt plats med alla mina tröjor.
Sen ska jag väl se en massa på tv, alldeles för mycket nya program på tv nu.

Idol
Top Model 10
Vem kan slå Filip och Fredrik
Hål i väggen
Big in japan
En ny kriminal serie på fyran med Eva Röse
En annan kriminal serie med Mikael Persbrant
Andra Avenyn
I ditt Ansikte

och massa annat...
Kommer aldrig att funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0