You, who stole my solitude

Nu är jag taggad. Ska på lite party hos Andrea, Jennifers kopis snart, senare på kvällen så drar vi vidare till danne tror jag. Väntar på att Linnea och hennes mamma ska komma och hämta mig, hon ska köra in oss till stan.
Lyssnar på Familjen, man blir pepp av dom <3

Igår på kvällen tog jag tog jag tåget till Kil, som var en halvtimme försenat. Mötte Jennifer och Andrea först en stund och fixade lite saker, Evelina fick tillbaka sitt busskort som hon tappade i Grums som en kille lämnade in på Åsfjärden som jag fick gå och hämta.
Sen så mötte jag Lukas på Coop, vi köpte dricka och godis. Sen gick vi hem till honom och såg på film, Blades of Glory. den var rätt så kass, haha.
Åkte hem igen vid 00.20, råkade sno hans scarf.
När jag kom in till stan så var det ungefär en timme tills min buss hem till hammarö gick, så jag stod inne på filmstaden och lyssnade på musik.
Träffade Jocke där, skräll. Fast det var rätt trevligt, han var nästan nykter. Efter en stund så kom det in en massa fjortisar som började ha värsta catfighten, haha. Vi gick ut.
Fick stå upp hela vägen hem, jippie.

Siri och Linnea i skolan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0