Mattis & Maia

Vi gick upp tidigt idag för att gå på resurs tiden och göra engelska provet som jag missade förra veckan när jag var sjuk, det gick helt okej bra, värre var det med matte povet som vi hade en timme senare. Det gick så himla dåligt, IG till mig! Jag behöver verkligen hjälpmatte eller vad det nu heter. Det går även dåligt för mig i samhällskunskapen, vi skulle ha lämnat in ett inledningningskapitel på vårat arbete idag ochjag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om.
Efter u-landskunskapen så följde jag med Ida och några till i klassen på deras drama lektion, ska ju egentlige ha musik samma tid men dom har ju fortfarande inte hittat nåfon lärare. Draman var väldigt kul i alla fall.
- Hej jag heter Louise Lime.
Vi var ute och reste, flög flyplan, lekte mördaren på bergvik, jag var mördaren, vi var på coca cola bjudning hos Mary-ann och massa annat skoj.
Jag och Ida hade bestämt oss för att leva på smörgosar under dagen, fast när vi kom hem till henne så var så hungriga att vi ringde och beställde två pizzor. Pizza gubben var kul!
På vägen hem från pizzerian så blev vi tutade på av en bil, Ida skrek och jag hoppade i upp i luften av rädsla, pojkarna i bilen skrattade åt oss.
Sen är det Andra Avenyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0