The only one I want too much

Syster är hemma, jag blev genast mycket gladare. Hon hade med sig den söta väskan som är väldigt rosa.
Det var skönt att det kom hem någon som jag kan prata med, för det har vi gjort nu ett antal timmar. Vi har även hunnit med och se på High School musical, för det ville hon och ännu har jag inte tröttnat på den. Vi skulle egentligen ha sett på Green streat hooligans men hon var aldeles för trött för det så vi sparar den någon dag.
Imorgon om inte jag och Jennifer hittar något kul att göra så ska jag, syster och (Kristin?) åka in till stan imorgonkväll och sätta oss utanför nöjesbutiken och försöka lyssna lite på Håkan Hellström om det nu är möjligt. Alltid värt ett försök. eller hur?

Jag sitter i mörkret under mitt täcke och lyssnar på Maia Hirasawa, hon är mysig. Jag tänker på enn människa som jag inte borde tänka på, inte bra. Bilddagboken bråkar med mig, lyckas inte komma in på sidan..
Internet är verkligen dött ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0