This town

Nu har jag varit dålig några dagar på att skriva blogg inlägg, har inte haft tid eller ork.
Jag börjar från där jag slutade.
I onsdags så lyckades jag ta mig till skolan även om jag var genom förskyld. Vi firade Ulf på morgonen som fyllde år med chokladkaka och en mini elefant som flickorna hade fixat. Sen efter skolan så följde jag med och tittade på när Linnea var och red, jag har konstigt nog inte börjat sakna det så mycket än.

Torsdag så var jag duktig och åkte tidigt till skolan för att vara på resurstiden och plugga matte, jag fattade allting då när vi hade en jätte lång genom gång. Men sen på den riktiga mattelektionen så fattade jag ingenting sen när jag skulle jobba i boken. Usch, matte..,

Efter skolan så åkte jag in till stan för att lämna tillbaka Kent skivan på karlstads biblotek och sen gick jag till Sjökvisten och köpte baugetter till mig och Ida. Sen tog jag bussen tillbaka till Grums, hem till Ida. Vi bakade mystiska scones och gjorde varmchoklad senare på kvällen. Sen satt vi resten av kvällen vid datorn och gjorde en massa tester igen, haha det är kul. Läs Idas blogg, den är roligare.
Fredag, skola och sen hem till Ida. Singstar kväll med en stor del av klassen, jag, Ida, Linnea, Victoria, Matilda, Siri, Marcus S, Sebastian, Kenny, har jag glömt någon?
Vi bakade två kladdkakor, en misslyckad som bara smakade smet och en med glays på som blev god. Min hosta gjorde det lite svårt för mig att sjunga, men jag försökte så gott jag kunde. Vi var även och åt pizza på Orrby pizzerian. 00.10 tog vi bussen till Karlstad. Jag , Linnea och Sebastian gick runt lite överallt i stan medans vi väntade på våra nästa bussar. Det var  massor av folk inne i stan, träffade Polly som var allt annat än nykter, han är rolig, verkligen synd att vi har tappat kontakten. Sen så träffade vi såklart Jocke, skräll. Han gjorde så vi missade bussen, för vi stog inne på SF istället för andra sidan gatan occh när den kom sprang vi över men bussen åkte bara förbi. PANIK, sista bussen till hammarö. Vi kom på att om vi springer till viken så kanske vi hinner med den, platå skor och jätte förskyld, jätta bra. Vi hann i alla fall, men vi fick inte kliva på för det, bussen var full. Vi fick vänta på en extrabuss som kom två minuter senare.

Idag så åkte jag och familjen in till stan, vi var inne på expert som sålde ut sina skaer eftersom dom ska stänga butiken på drottninggatan. Verkligen synd. Jag impuls köpte en systemkamera, en Sony DSLR-A350. Kanske var dumt, jag vet inte. Den ska tydligen vara jätte bra och den har vunnit en massa "bäst i test" priser. Har inte hunnit testa den än eftersom batteriet måste laddas. Fick den billigare också :D
Imorgon ska jag och Raman ut och fota.
Nu ska jag äta mat.





Kommentarer
Postat av: Fuck Ya!

Nämen, fick du din systemkamera till slut. ...och de levde lyckliga i alla sina dagar.

Oj, vilka snygga bilder förresten! Undrar vem som tog dem :o ?

Pusssss!

2008-10-18 @ 19:17:17
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0