Only way

Det vanliga skolkortet blev antagligen jättemisslyckat. Det var meningen att det skulle bli jätte party men hockey killarna var jätte tråkiga och ville inte göra något. Dessutom så var fotograferna jätte sura, specielt på Siri som hoppade runt överallt. När dom tog själva kortet så var jag inte alls berädd, så jag ser väl antagligen förjävlig ut som vanligt. Får skämmas ett år till. Och inte blev det bättre med det enskilda kortet där jag såg jätte tjock ut, kan man aldrig få bli nöjd? Jag borde ha skippat skolkortet och åkt till Tandläkaren som jag egentligen skulle och ta ut den hemska tandställningen.
Jag, Siri, Ida, Linnea och Jennifer tog även ett "kompis kort", såklart lyckades jag göra en cp min. Som jag brukar säga så passar jag bättre bakom kameran. Senare på dagen så tog vi "spex kortet" också, tror faktiskt det blev rätt så bra, det var i alla fall kul.
Jag lånade Oliver Twist på bibloteket idag, altså filmen där Elijah wood spelar huvudrollen, tycker om den.
Efter skolan så följde jag med Linnea och Ida in till stan och fikade med dom på Waynes, jag åt en äcklig choklad kaka. Måste jag alltid välja äckliga saker?
Vi satt där i två timmar ungefär och pratade en massa, skulle ha varit väldigt mysigt om det inte var för den höga ljudnivån.

Imorgon så åker jag med familjen till Mormor i Långed, har inte varit där på jätte länge. Känns dumt att åka dit egentligen eftersom jag redan hade bestämt med massa folk att vi skulle göra saker i helgen, men skiter i det. Känner att jag behöver komma bort från allt lite. Tillbringa lite tid med min syster och bli uttittad som en utomjording i Långed. Jag vill gå på Decibel, hoppas det är den här helgen, tror ni man kan ha sån tur? Jag vill också träffa alla dom söta killarna som jag missade förra året.

Ska försöka göra lite Religion sen om jag orkar, antagligen inte. haha.

Bilder från dagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0