Tom pretty

Jag sitter i Idas kök, på en hård pinnstol. Hon pluggar och är duktig och jag grejjar med Jennifers design till bloggen, det blir bara dåligt så jag ger upp för stunden.
Skoldagen var rätt så behaglig...

* inställd ulandskunskap
* prat på engelskan
* film på svenskan
* inställd spanska
* självstudier på samhällskunskapen

..så vi var hemma tidigt och jag har inte gjort något vettigt sen vi kom hem. Har en massa plugg som jag inte orkar ta tag i. Imorgon ska jag äntligen till tandläkaren och ta bort den äckliga tandställning, kommer känna mig som ett djur på zoo som blir utsläppt i det fria. Jag ska le hela dagen, förhoppningsvis kommer jag inte se ut som en kanin som Siri tyckte hon gjorde när hon tog bort sin. Det jobbiga är att jag ska tillbaka på eftermidaggen och hämta en skena precis då när vi har mat, tro och tradition, vill verkligen inte missa det. Ska försöka få en annan tid för det.

Om en stund ska vi laga mat, idag blir det Lax och coscos, skräll? Okej, vi gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0