Smutser

Det blev ingen religion, typiskt mig. Istället så har jag inte gjort någonting nästan, såg på dagens Andra Avenyn avsnitt med syster, har redan sett det en gång.
Jag orkar vergkligen inte med skolan imorgon, kan det inte bara vara helg nu? Det är i alla fall skönt att vi har studiedag på måndag. Fan, nu kom jag på en sak, hade ju bestämt att jag skulle bo hos Ida då. det kommer det ju inte bli något med då, bläää. Får inte glömma engelskan nu i skåpet imorgon, måste komma ihåg!
Har inte så mycket mera att skriva nu, kommer antagligen inte att skriva något föräns söndag om jag inte kan koppla upp mig på någon av Mormors grannars bredband, hihi. Vi ska nog på Arn - Vid vägens ände på söndag kvällen, pappa hade rabbatkuponger på bio biljetter. Lite surt om vi nu ska gå på den med klassen, jaja .
Ha en bra helg och jag nu inte skriver något mera.
Jag ska i alla fall ha en bra helg. Jag ska vara social och försöka hitta lite nya vänner.

Dagens låt: Maskinen - Segertåget



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker vi går på den med klassen ändå! :)

Och du får bo hos mig under resten av veckan istället!

2008-10-10 @ 08:55:41
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0