Singing that melody

Det var trevligt hos Sondre.
Jag, en tjej till och cirka tio killar.
Det blev ölspel, guitarhero och rökpauser.
Jag var kvar allra längst, tog sen bussen in till stan.
Träffade Tobbe (Jennifers boyfriend) på torget, sen gick jag vidare mot torget där jag träffade både Jennifer och Andrea.
Vi gick in på Burger king och satt där inne en stund med en massa folk, träffade även Sebb, Dannes kompis.
När dom drog till bussen gick jag bort mot Mc donalds, där träffade jag så klart Jocke, svarthårig och snygg igen.
Jag fick stå hem hela buss resan, jippe.
Jag skämms över att jag kommer från Hammarö, att bli förknippade med dom människorna.
Sitta och skrika hora till tjejer på bussen och bete sig som små barn.
Jag vill flytta härifrån....
bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0