She's a handsome women

Idag har det varit en väldigt händelserik dag, eller inte. Jag har verkligen inte gjort någonting, bara kollat på film och tv.
En riktigt tråkig lovdag alltså. Jag såg på Closer som gick på trean förut, en riktigt konstig film. Hängde inte riktigt med i den eftersom jag samtidigt satt och skrev till syster på msn. Jag tycker Jude Law som var med och spelade i filem, han är snygg. Dom sa: "Lying is the most fun a girl can have wthout taking her clothes off" i filmen, min favorit låt med Panic! at the disco. Det känns som min blogg bara handlar om filmer just nu, jag skulle kunna ha en blogg där jag bara recensioner av filmer ...
Nu ska jag se på Juno, gullig film .

Lilla My är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0