Scream för me

Det var rätt så kul igår, orkar inte skriva så mycket. Men det var verkligen kul att göra något med tjejerna igen
Vi var hos Andrea först, sen var vi hos någon annan Louise och sist hos Danne. Hade varit roligare om det hade varit lite mera folk, specilet killar. Var rätt dåligt med det. Jonas var elak mot mig, fast jag gav igen. haha .
Jag sov kvar där och åkte hem nästa dag.

Har sett på tv hela dagen typ. Var tvungen att se ikapp alla program som jag har missat. 3 Top model program, Whitney borde inte ha vunnit, tycker inte om henne. Ville att Fatima skulle vinna.
Sen såg jag 4 avsnitt av andra avenyn och två avsnitt av Stor i japan, älska det programmet.

Vill inte till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0