Så jag går upp på sociala och ner på systemet

Jag fick en ny fungerande kamera och så köpte jag en kameraväska också som jag fick billigare för besväret med kameran.
Fotoskola med Raman var kul, jag lärde mig endel. Vi gick runt i hela Karlstad för att få idéer om vad vi skulle fota, vi hittade inget kul så det blev inte så mycket bilder. Del 2 av Ramans fotoskola fortsätter på höstlovet då vi ska fota läskiga kort, lite halloween inspererat.
När jag kom såg jag på Andra Avenyn, Stor i Japan och Bridget Jones dagbok, Älskar den filmen. Den går verkligen jätte ofta på tv, men det gör inte så mycket för man tröttnar aldrig på den.
Har packat allt nu, vi ska göra ett nytt försök med att jag ska bo hos Ida hela nästa vecka. Får väl se hur det blir med det, förhoppningsvis blir ingen sjuk denna gången.
Jag försöker ladda ner Laakso's skiva, det går inge bra.
Ska nog sova snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0