Rasmus sista vers

Jag såg på Stjärnor på is förut, det var rätt så tråkigt. Synd att Josefin åkte ut, jag gillar henne, inte för att hon var så bra på konståking utan för att jag ser henne varje morgon när jag kollar på Vakna med The Voice.
Jag och syster tog en långpromenad i mörkret ända till Mustafors, vi mötte frihetsgudinnan och mass andra märkliga varelser. Dom hade maskerd vid Stenbyskolan, jag vill också ha maskerad. Fast det ska ju jag och Jennifer ha på Halloween! När vi kom gående vid Coop så hörde vi rasslande skedjor, vi blev lite fundersamma ochjag vill ta reda på vad det var. När vi kom runt hörnet såg vi tre män och en av dom hade fotbojor på sig, dom såg rätt skumma ut. Syster drog med mig och vi började gå superfort därifrån och då började dom följa efter oss och vi gick ännu fortare. Vi svängde in vid några lägenheter och då svängde dom av på en annan väg, men vi hörde fortfarande rasslandet en lång stund efter att dom ahde försvunntit. Dom tillhörde antagligen maskerad gänget. Det var en kul promenad och vi var bra på att skrämma upp varandra och vi tog endel kort, men orkar inte ladda upp alla nu. Nu ska jag nog sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0