Pärlor

Det var en bra skoldag, som jag har sagt förut så gillar jag måndagar, det är verkligen konstigt.
Ida har varit super flummig hela dagen, även jag litegran, det tycker vi om.
Jag fick tillbaka Engelska provet, klarade det med någon poäng under VG. Hade gjort massa slarv fel.
Fick även tillbaka U-landskunskapen med desto sämre resultat, fast jag är nöjd ändå eftersom jag var helt säker på att jag skulle få IG på det.
Vi har kommit på ett nytt till klasskortet på torsdag, PARTY! Ballonger, serpentiner, såpbubblor, partyhattar, konfettibomber och tutor. Kommer nog bli rätt kul. Sen ska vi även göra ett spexkort, men avslöjar ingen om det än. Hoppas vi får ihop alla saker till det.

Efter skolan gick jag, Linnea och Siri runt i stan och letade efter tillbehör till klasskortet, vi hittar inga Party hattar!
Sen så var jag och Linnea på bibloteket en stund, jag lånade en skiva, Kent - Vapen och ammuniton. Den är verkligen bra, måste vara deras allra bästa.
När jag kom hem så såg jag på två avsnitt av Andra Avenyn, blev helt jätte sur. Adam får inte försvinna igen :(
Sen är jag depprimerad över att min "Det snurrar i min skalle" t-shirt är helt borta, kan inte hitta den någon stans.

Det är ju mitt absoluta favorit klädes plagg.

När hade jag den senast?

Syster hade i alla fall provat den då hon skulle till Ikea, har jag andvänt den efter det? 

Tror faktikst inte det, den borde ligga i min byro.

Men det gör den inte :(  

Jennifer har ny blogg --> http://tobbesbitch.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0