Min Gitarr

Godmorgon eller något.
Inatt drömde jag en massa konstiga saker, orkar dock inte skriva om det.
Det är piss väder ute idag, därför ska jag stanna inne hela dagen, igen..
Vad har jag gjort idag? Ätit frukost, kollat på Idol reprisen igen och pratat med Oscar, jag saknar nog honom lite.
Imorgon åker syster till Stockholm med Kristin dom ska bo i hennes mosters lägenhet, hon kommer intge hem föräns på torsdag kväll. Jag kommer ha det sjukt tråkigt hela veckan.. Jag, Hugo och regnit väder. Jag måste verkligen göra något, annars kommer jag bara bli depprimerad. Lov är nog inte bra för mig.
Syster ska i alla fall vara snäll och gå till Dona Shop och köpa en ny tenshi neko väska åt mig, saknar min gamla enormt mycket som jag slängde efter arvikafestivalen. Får se vilken färg den blir i nu :D

Vattumannen 21/1-18/2

En utmärkt dag för att resa, tävla eller upptäcka nya saker. Du mår bra av vidgade vyer och utmaningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0