Maple Gunman

Sådär fixade till Ipoden, ny modell, ny färg, funkande låtar.
Skulle ha lagt in ännu mera låtar, men det blev något konstigt så det slutade funka. Så det fick bli låtar med An cafe, Kristian Anttila och The kooks.
Jag försöker få igång nya kameran, men det är något konstigt med den också, eller ja, det kan lika gärna vara fel på mig. Jag fattar inte i alla fall. Lite surt, vill testa den nuuuu!

Jag har så himla tråkigt, vill göra något. Men ingen vill hitta på något med mig idag, alla är tråkiga.
Hatar att inte ha något att göra på helger, blir depprimerad av att bara sitta still vid datorn.
Orkar inte kolla på tv heller, ändå bara skit. Dansbands kampen och Stjärnor på is.

Kommentarer
Postat av: Linda

Cool blogg! Allt bra? kramar

2008-10-18 @ 21:06:52
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Fuck Ya!

Dansbandskampen äger xD

2008-10-18 @ 22:47:55
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0