Little Stereo

Jag såg på Oliver Twist förut, den gamla filmen. Loves it!
Jag gjorde också världens godaste varma choklad, kanske inte världens godaste, men god var den.
Om jag inte mår sämre imorgon så ska jag försöka ta mig till skolan. det är jobbigt att vara sjuk för man missar så mycket. Jag ska bo hos Ida nästa vecka, vi ska se hur det funkar när vi har en massa prov att göra, ifall vi klarar av att plugga tillsamans.
Jag lägger ner det där med dagens låt, det var bara tråkigt. Kanske kommer någon gång så där när jag nördar någon låt.
Sen har jag funderat på att lägga ner bloggen helt, den känns bara så himla ytliga eftersom jag inte klarar av att skriva hur jag egentligen känner och tänker. Fast nej, ett tag till får den vara kvar. Ganska så kul sysselsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0