Innan allting tar slut

Jag skrev nyss ett inlägg som av någon konstig anledning ville försvinna.
Jag sitter hemma hos mormor i gästrummet, jag har lyckats koppla upp mig på grannens internet, busigt.
Syster ligger död i sängen och läser Allers och jag lyssnar på Snook - Inga problem, älskar den.
Igår när vi kom hit så gjorde vi inte så mycket, vi såg på Idol och jag somnade i soffan.
Idag har vi varit och fikat på något cafe utanför Ed, jag åt en rätt så äcklig chokladcheescake. Sen var vi en stund på höstmarknad i Ed, jag köpte absolut ingenting. Påvägen hem blev vi avsläppta vi Handlarn för att köpa godis, dom hade nästan ingenting. Sen tog vi en promenad tillbaka och förbi folketshus, vi skulle kolla om det var något kul där ikväll, det var absolut ingenting. Ikväll så ska vi göra, ingeting antar jag.
Jag önskar jag kände folk här!
Laddar upp bilder senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0