Hör du mig?

Har bytt bakgrund och tagit bort det genomskinliga, var trött på det eftersom det förstör mina bilder.
Ska byta text färg så fort jag får tid också.

Efter skolan var jag och Siri och letade partyhattar igen, vi hittade inga. Det är helt galet att det inte ska finnas någonstans att köpa sånna. Sen när jag kom åt jag goda pizzabullar som mamma hade gjort och bestämde vad jag skulle beställa ur H&M katalogen, det blev endel. Vid 7 följde jag för en gångs skull med och spelade badminton med syster, det gick inte så bra för vi pratade, skrattade, dansade och var allmänt flummiga istället för att spela.

Dagens låt : Kent - Sundance Kid
lägger in låten också 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0