Honey, honey

Idag är jag piggelin, konstigt nog.. Jag har fått sova ut ordentligen även om jag vaknade vid elva, dock gick jag upp en timme senare för jag låg i sängen och myste och lyssnade på bra musik.
Jag och syster har kollat på alla Idol klippen på datorn från igår, dom hade Abba tema. Jag har blivit Abba galen, eller inte Abba utan deras låtar och filmen Mamma mia! Har laddat ner låtar som jag sitter och lyssnar på. Jag är på sjung och dans humör!
På måndag ska jag träffa, Gina, Camilla och Sofia, vi ska se på Mamma Mia! Haha.
Ikväll om jag inte hittar på något bättre så ska jag se på Mamma Mia! som jag laddar ner nu med mamma.
Det här är verkligen illa.
Nörd varning!

Jag ska nog åka till Stockholm över en dag bara typ på onsdag eller något, ska bara försöka hitta någon som vill följa med mig. Jag ska tvinga med mig Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0