High Drama

Jag dricker varmchoklad, äter frukost, lyssnar på The Ark och surar över att Håkan Hellström kommer till Nöjesfrabiken på Fredag och jag kommer inte få komma in pågrund av åldersgränsen.
Vad ska jag göra idag?  Jag ska försöka vara lite duktig och plugga lite på religionen, behöver läsa en bok också. Sen så ska jag antagligen inte göra så mycket mer, skulle gissa på att det blir någon film senare också. Måste ju se klart på Juno som jag inte såg klart på inatt. Jag hålle nog faktiskt med om det som Siri säger varje gång vi går in på Happystation angående Bleeker, han är gullig.

Jag och Vovven är själva hemma enda till klockan fyra, just nu ligger sötnos i min säng och sover.


Kommentarer
Postat av: Ida

Min sötnos ligger i min säng och sover också. ;-) <3

2008-10-29 @ 13:47:12
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0