Här går man Herr Gårman

HÖSTLOV NU!
Sovmorgon idag eftersom jag inte gjorde relgionsprovet, ska göra det efter lovet.
Så jag var själv när jag skulle lämna Idas lägenhet, hoppas jag inte glömde något.
Sen var det två rätt slappa lektioner innan vi tog bussen in till stan, sen var pappa snäll och hämtade upp mig i stan så jag slapp åka buss med väskorna hem till hammarö.
Vi fick paketet från Yves Rocher idag, parfymen var god men läppstiftet var inte alls så rosa som jag ville ha det utan mest bara glittrigt.

Jag vill göra något ikväll, men som vanligt har jag inget att hitta på. Varken Syster eller pappa kommer inte vara hemma  och mamma ska ha "tant middag", så jag ska verkligen försöka hålla mig borta.
Wiie, nu blev jag visst pjuden på Party hemma hos Sondre, trevligt! :D

Bilder sen i Tisdags
Jag kommer sakna Ida under lovet känner jag :)


Kommentarer
Postat av: Ida Isbergssallad

Naaw, jag kommer sakna dig med :(

Fast jag får försöka komma ner någon dag!

Vi får kika på det där :)

2008-10-24 @ 22:51:08
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0