Hakuna Matata

Var hos Sofia förut. Det var jag, Sofia, Camilla, Gina och hennes nya pojkvänn Christian, första gången vi träffade honom. Han var verkligen kul, tror hon har fått tag i en bra kille för en gångskull.
Vi åt tacos, babblade en massa, såg på The Eye som var rätt bra för att vara en skräckfilm, fast man blev inte särskilt rädd någon gång, sen babblade vi ännu mera i några timmar. Trevligt var det iaf.

På måndag vaknar han, på tisdag går han upp, på onsdag äter han, på torsdag göra han något kul, på fredag går han och lägger sig och sover till måndag.
Nämner inga namn, men såhär ser hans liv ut nu förtiden.

Nu ska jag dricka upp mitt oboyglas, borsta tänderna och sen se en stund på High School Muscial, jag är nörd jag vet.

Jag och Hugo var ute och fotade lite tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0