Ett annat dom mot ett annat vi

Början av skoldagen idag var verkligen seg, var dödstrött och somnade nästan på tåget dit. Jag och Siri fortsatte vårt letande efter party hattar på Konsum och Ica i grums, det fanns inga. Det är helt knäppt.
Lektionerna idag var dryga, förutom mat, tro och & tarditonen som vi hade vid två. Det var verkligen jätte kul, vi lagade buddhistiks mat. Jag och Jennifer fick göra Vietnamn kyckling som blev jätte god. Måste berömma Ida och Siri som gjorde super goda vårrullar.
Jag vill vara i köket oftare, jag älskar att laga mat.
Varför går jag inte hotell och restaurange för?
Om det inte var för att man måste gå om ett år så hade jag verkligen velat bytt till det.
Men nej.. jag får läsa matlagningskurser på fritiden och efter gymnasiet.

Jag, Siri och Victoria tog tåget hem, det känndes verkligen som vi skulle resa långt, typ till Stockholm. Jag vill åka till Stockholm.
På bussen till Hammarö så träffade jag Gina, vi kanske ska på hockey på tisdag. Färjestad möter HV71 då.

Lasse Lindh kommer ju till Arena och Sebastian berättade för mig att man får gå in där om man har med sig målsmans sällskap. Fast, hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får gärna komma hit och prova recept... ;)

2008-10-08 @ 20:49:09
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0