Dancing shoes

Idag har jag faktiskt gjort något, jag har har varit i stan och ätit lunch på det ny öpnnade Coffiehouse by George med mamma, Ulerika och hennes mamma. Jag åt marinerat kycklingspett med couscous och mangosås, verkligen jätte gott, sen blev det en chokladcookie till efterätt. Kul att dom har öppnat ett fik/matställe, kändes inte rikitigt som man var i karlstad utan en större stad som stockholm eller något.
Sen gick vi runt lite i affärerna i stan, jag provade massa kläder på nybyggda h&m, kändes som ett rikitgt h&m nu och inte alls så skabbigt som det var förut. Jag köpte tillslut bara en blus och ett par örhängen, hittade en supersnygg klänning som jag vill ha, får se om jag köper den någon annan gång.
Nu har jag pratat med Ida i en timme ungeffär, hon var ute och gick i mörkret.

Pratade lite med Jennifer förut också, på lördag blir det halloweenparty hos Tobbe. Jag vill klä ut mig men jag vet inte om dom andra ska göra det.
Vi ska försöka hitta på något kul imorgon kväll också, men vi vet inte vad än.. Får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0