Celsius

Det blev precis som jag andade. När jag vaknade imorse hade jag feber, så det blev inget Grums för mig.
Verkligen besviken.
Har typ legat i sängen hela dagen. Från att min syster gick klockan 8 på morgonen tills att mamma kom hem vid tre så kunde jag inte sova överhuvudtaget eftersom min hund var helt tokig. Han sprang rung och ylade och pep hela tiden, var uppe i sängen och hoppade och slog på mig med sina tassar. Höll på att bli smått galen på honom.
Har sett på en massa tv och film under kvällen.
Kommer inte kunna gå till skolan imorgon.
Ihhh, jag vill inte vara sjuk....

Hittade några ny videos med An Cafe (eller dom kanske är gamla, bara jag som är lite seg kanske)
Därför får en av dom bli dagens låt eftersom jag knappt har lyssnat på musik idag.

An Cafe - Summer Dive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0