Cancerkropp

Nu är jag hemma och nu ska jag skriva.
Igår i slutet av skoldagen åkte vi in till Karlstad för att gå på studiebesök i olika utländska mataffärrer. Jag och Christian åkte bil in med Kenny istället för att ta bussen som alla andra, orkar inte med 601:an. Vi gick först till Manilla Livs i viken, dom hade Maneki Nekos överallt i affären, ville bara ta en och springa därifrån. Den här gången fanns det Pocky också som våran lärare köpte och bjöd oss på. Sist gång jag var där med Sean hade dom inte det. Vi gick sen vidare till en annan affär på Drottningatan. Jag och Ida köpte super gott bröd och Nutella som vi mumsade på hela kvällen. Vi fick sen skjuts tillbaka till Grums av Kenny. Party i bilen till vengaboys!
Jag och Ida handlade mat, eller vad man nu ska kalla det. Vi smyg fotade tre små pojkar med Ica kassar från hennes balkong. Lagade maten, åt den. Pluggade en massa Engelska, såg på Idol, Jennie borde fortfarande ha åkt ut, hon är verkligen super dålig. Sen tog vi en långpromenad runt om i Grums, vi behövde lite luft så vi skulle kunna plugga mera. Och det var vi duktiga och gjorde när vi kom tillbaka och resten av kvällen.

Vi var duktiga och lyckades försova oss imorse, vi vaknade halv 8 och 8 skulle vi vara på skolan och jag skulle göra prov. Vi slängde på oss kläderna och lite smink och skyndade oss ner till skolan, vi hann. Provet gick helt okej. Jag använde mitt presentkort på en baugette och te i kaffeterian så vi fick lite frukost. Två lektioner hade vi innan vi slutade, skönt.
Ikväll så är det föräldrar möte.
Måste plugga U-landskunskap, kan absolut ingenting.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0