Är du singel och sökande?

Vet ni vad jag fick tag i förut? Lip smackers med smak av Coca Cola, har försökt att få tag i ett sånt nu några dagar. Det var Sebastian från kil som tipsade mig om det, det finns även i Fanta. Hitade det vid kassan på Ica orrby förut när vi skulle köpa choklad, Happy!
Skitungarna Linnea och Siri åkte till Italien idag, dom är redan där nu om det inte blev något strul med planet.
Jag är verkligen super avendsjuk på dom, Berlin resan hade nog suttit fin nu. Dom ringde och sa hejdå precis innan dom skulle gå på planet.
Jag vill åka till Stockholm under lovet, men det blir nog inget för mig. Syster ska åka dit på måndag med Kristin till hennes mosters lägenhet, elaka unge. MÅSTE HA EN NY NEKO VÄSKA, SAKNAR MIN GAMLA!
Vad ska jag göra hela lovet?

Ida visade mig en kul låt förut, vi har nog snart lyssnat på den 100 gånger.




Första bilden utan tandställning
snodd från Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0