A beautiful lie

Jag är trött på det här lovet, det är bara tråkigt. Jag har verkligen inte gjort något kul. Jag saknar min syster också, men som tur är så kommer hon hem imorgon kväll, och vet ni vad hon har med sig? En helt ny Tenshi neko väska från Dona shop, äntligen! Hon var där och köpte en till mig, lite spänd på hur den ser ut.
Vad har jag gjort idag då?
Jag har suttit vid datorn, jag har läst lite ur "Ett öga rött", lite jobbig att läsa, sen så har jag och mamma gjort en halloween pumpa, det var några år sen nu vi gjorde en, den blev faktiskt bra. Sen så var det filmtajm igen, Varg Verum, norsk deckarserie och sen Lilja 4-ever, sorlig film. Om en stund blir det slutet av Juno.

Imorgon ska jag in till stan med mamma och en kompis till henne, vi ska äta lunch någonstans. Sen ska jag försöka köpa lite nya kläder om det nu går att hitta något kul i Karlstad.

Usch, vad tråkig min blogg har blivit. Tycker synd om er som läser den.


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, pumpor ÄR läskiga!

2008-10-30 @ 01:10:41
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0