Du kan få mig hur lätt som helst

Tisdag, veckans allra tråkigaste dag. Jag verkligen hatar Tisdagar och skoldagen är verkligen segast. Var otroligt trött idag och orkade inte riktigt att koncentrera mig på lektionerna. Hallonmoussen var nog det bästa med skoldagen.
När jag kom hem så spelade jag singstar med syster och hennes två kompisar Louise och Evelina, jag ägde ut dom, mohaha. Sen så har jag färgat håret, fast det rosa underhåret blir någon annan dag. Kollat på Andra Avenyn, det är kul just nu.

Jag kom på förut att jag inte har varit på en enda hockeymatch denna sesongen, riktigt dåligt av mig eftersom jag har varit på nästan alla hemma matcher dom senaste tre åren. Fast jag har inte ens varit sugen att gå på någon match, saknar det inte alls. Fast det är ju alltid kul att gå på hockey, men jag är så trött CFC och alla andra grupper som bara är där för att ställa till det och slåss. Dom som tycker att det är dom som är dom "riktiga fansen" och att vi andra egentligen inte har någonting att göra där. Jag tycker mest dom är fångia, specielt strejekn förra sesongen. Är man där för att se på hockey eller vadå?

Imorgon efter mat, tro och traditionen så ska vi hem till Ulf, våran lärare på film och knytkalaskväll. Vi ska se på Arn, jag kommer bli helt rastlös för den filmen är en aning långtråkig när man redan har sett den två gånger. Fast visst, den är jätte bra! Hade tänkt att inte följa med först, men gör det ändå för jag kan tänka mig att det kommer bli kul. Åker sen med Ida tillbaka till Grums och sover där. 

Nu ska jag sova om en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0