Only seventeen

Som jag förutspådde så fick jag inte sova länge, pappa kom och väkte mig. Fast det gjorde inte så mycket för jag var inte alls trött och sen kunde jag titta på idol reprisen, Robin B borde verkligen inte åkt ut. Han sjunger nog bäst av alla, skulle jag tro. Har inte gjort så mycket idag, har spelat "Kiss - I was made for loving you baby" på gittar, eller syster spelade såklart och jag sjöng. Den var inte alls så svår som vi trodde. Jag vill ha Kiss tröjan på H&M, ska gå in där imorgon och kolla om dom har fått in fler storlekar. Sen har vi sjungit massa singstar också, blir nog att köpa något nytt spel snart.
Vi har övertalat våra föräldrar, VI SKA PÅ AN CAFE! Biljetterna släpps imorgon. Kommer bli grymt, längtar redan!
Ska nog se på den andra Narnia filmen sen, Prins Caspian eller vad den nu heter.
Jag hade tänkt mig att jag skulle fota lite idag, men jag har verkligen noll inspeartion.
Bjuder på lite bilder från An Cafe konserten den 16 Mars.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0