Lena 60

Skrev ingenting igår för jag orkade inte. Hände det något kul i skolan? Nej, eller jo. Jag var med på dramalektionen igen eftersom  jag inte hade något att göra när Ida skulle dit. Det var kul i alla fall, vi spelade upp scener från vad vi hade gjort på lovet. Sen pratade dom om att dom ska snart gå på en teaterföreställning och efteråt och äta, jag kommer också få följa med! Sen så ska jag vara med på draman tills musiken börjar, bara för att det är kul och nyttigt för mig.
Sen gick jag och Ida hem till en nystädad lägenhet, hennes mamma var där eftersom dom hade haft utvecklingssamtal tidigare på dagen. Hon var jätte snäll och lagade god middag åt oss. Resten av kvällen så pluggade vi svenska och var på Ica ett bra tag, vi kunde inte bestämma oss vad vi skulle köpa. Vi träffade Jernberg och en massa andra hockeypojkar där, dom var lika veliga som oss att bestämma sig vad dom skulle köpa. Tillslut så bestämde jag mig för Riesen i alla fall, mums <3

Hade nationella prov i Engelska A imorse, missade ju det förra gången då jag var sjuk. Tror det gick ganska bra, lätt ämne att skriva om, Film. idrottslektionen var kul, först spelade vi spökboll sen gjorde vi lite blanade saker. Vi gungade i ringarna och hängde upp och ner, det var kul. Svenska provet gick också bra, super enkelt om ni frågar mig. Säkert massa fel bara för det xD

Ikväll ska jag nog träffa Raman och se på film hemma hos honom. Får se vad det blir resten av helgen.

Älskar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0